BirPatiSever 1,5 tog kullanıyorum oda sıcaklığın 23 24 derece içerisinde uzun kollu zıbın var yatarken sadece ayaklarına battaniye örtüyorum zaten gece döne döne battaniye bile örtülmemis oluyo kısa kollu zibinla denedim baktım kolları soğuktu uzun kolla giydiriyorum terleme falan olmuyo bizde