Mintirikannesi1 Arkadaşlar bebeğim iki buçuk aylık, doğum yaptığım gibi hemen sütüm gelmemişti gelen sütte yetmiyordu sarılık değeri yükseldiği içinde mamaya başlamıştık şuanda meme mama şeklinde ilerliyoruz. Şimdi çok şükür sütüm var ama bebeğim emmiyor doğru düzgün hele ki acıkıp ağlamaya başladıysa asla memeyle susturamıyorum ağzına bile almıyor krize giriyor hemen mamasını veriyorum. Keyfi yerindeyken meme veriyorum onda da üç beş çekeliyor sonra ağlamaya başlıyor yine bende artık gündüzleri sağıpta vermeye başladım geceleri de beslenmek için uyandığında meme veriyorum ama arkasından yine de mama istiyor bende mamayı azaltıp memeye dönsün istiyorum ama nasıl olacak bilemiyorum bu durumu yaşamış olan var mı aranızda yardımcı olabilir misiniz
izd Açıkçası biberon mememreddi sebebi oldupundan zor bir süreç. Alternatif beslenme yöntemleri var, eda gibi, kaşık, fincan, kaşık biberon gibi.. onları denediniz mi ?