Gizemlisi merhaba bebeğini en kısa zamanda bi bebek kardolojiye görünün beneğim Şuan 3 yaşında bende sizinle aynı durumu yaşadım ve aynı şeyleri düşündüm bazen heyecanlanıyor diyordum. Ama durum farklı çıktı umarım sizde öyle bi durum çıkmaz ben bebeğimi bir aylık iken anjio yaptırdık çok şükür iyi geçti şimdi iyi halen kontrollerimiz var buraya da çok fazla gelip bakmıyorum çok nadir şimdi denk geldim hemen yazmak istedim lütfen doktora götürün.