Benim bebegim de de vardi. Kortizonlu krem vermişti doktor bide Bioderma atoderm yeni dogan kremini vermişti. Ben düzenli Biodermayla nemlendirirdim bebeğimi bebek yagi kullanmadım hicbirsey iyi gelmiyordu. Kortizonlu 5 gün kullanıp bıraktım ve sadece bebeğime nemlendirici kullandım düzenli bir şekilde. Şuan 7 aylık ısilik olmuştu sırtı sık sık duş aldirdim biodermanın kremini kullandım 3 günde geçti. Çok memnunum tavsiye ederim benim bebeğime çok iyi geldi