Gamzetrkmn 2 aylığız, bu şekilde durumlar yaşamaktan bıktım. Acaba benden kaç ml geliyor diye makineyle sağdım. Bir göğüsümden maximum 80-90ml geliyordu. Hep memeden sonra ağlar ya da memede yorulur öyle uyurdu. Şimdi 120ml mamayı yedikten sonra doyuyor. Sütümü sağıp bi defa veriyorum, diğer seferinde mama veriyorum. 125-120-100-90ml arası değişiyor yeme miktarı. Ama 2 saat, max 3 saat uyuyor sonrasında yine yemek. Bu kadar çok yemesi normalmi bilmiyorum. Mamanın üzerinde ayına göre 120-150 arası için günde 6-7defa diyor. O da 4saatten bir yemek yemeli demek. Ama 2 saate acıkıyor.