Sevgiarya Elifblt benımde kızım 14aylık 8.600kiloda ben cok takılmıyorum acıkcası cok yesede kilo almıyo mamayla beslenıyo artık ekgıda tabıkı ama bizim 12dişimiz var diş surecı sancılı gectıgı için pek yemek yemek istemıyo bu aralar
elifdedim Elifblt yiyosa ne mutlu kilo aldıran protein ağırlıklı şeylerle beslemelisiniz çorbalarına tam buğday ekmeği doğrayabilirsiniz hem tok tutar hem kilo aldırır benimki yemediği için zayıf ama sizinki yiyosa umut var demektir
Farketmez Elifblt yıyorsa normal benim kızımda yıyor ama 5 aydır sabıt kiloda kaldı yemesine rağmen almıyor sağlıklı beslendıgı ıcın degerlerı falan da normal oyuzden zayıfta olsa kilo önemli değil
Nkocak Elifblt benim 3 aylık oğlum şuan 7.700 - 8000 geliyo gelişimine göre normal dedi doktor sizinki bebeğime göre aynı resmen anlam veremedim şimdi ben tuhaf
defneemomm Nkocak sizin bebeginizin ayina gore kilosu fazla, tuhaf bir sey yok. insanlari bu sekilde uzmeye ve kiyas yapmaniza gerek yok. az once doktordan geldik kizim 3,5 aylik 6200 cikti doktor ortalamanin ustunde dahi dedi.
_BabyYoda Elifblt persentil eğrisinde sorun olsaydı doktorun söylerdi her bebek farklı bir doktoruna sor bence
Anestezistanne Elifblt 17 aylık oğlum 9,300 her şey bakıldı sağlıklı artık takmamaya çalışıyorum sizde isterseniz kan değerlerine baktırın eksiklik var mı diye ama yeyip kilo almıyorsa genetikdir eşiniz sizin kilolarınız boylarınız nasıl mesela benim eşim çok zayıf ben normalim eşimin tarafına çekmiş oğlum
Elifblt Günde üç öğün veriyorum artı emziriyorum kan değerlerine de bakıldı bütün değerleri çok güzel çıktı OMEGA üç vermeye başladik
Nkocak Momsgirl16 anlam veremediğim şeyi siz gerçekten anlamakta zorlanıyorsunuz benim demek istediğim benim bebeğime normal dediği doktorun yani aa bu fazla kilolu aa bu az gibi tepki vermedi anlatabiliyomuyum acaba !
Nkocak defneemomm ben kıyaslama yapmadım siz bence beni çok yanlış anladınız veya bu konu için çok düşüncelisiniz benim dediğimi yanlış anlıyor olabilirsiniz
defneemomm Nkocak bir anne bebeğim 14 aylık 8 kilo yazmış, sizde benim bebeğim 3 aylık 8 kilo yazıp tuhaf yazmışsınız . inanın hassas düşünmeye gerek yok bunun kıyaslama olduğunu anlamamak için.
1_nisan Elifblt benimde oğlum 14 aylık 10 kilo bayadir kilo almıyor dis çıkarma sürecinde hiç yemek yemiyor cnku muz ezip tahin pekmez ceviz karıştırıyorum o şekilde kilo aldirmaya çalışıyorum
Nkocak defneemomm hayır orda anlatmak istediğim bana doktorumuz normal şöyle böyle aldırın yada azaltın gibi cümleler kurmadığı için tuhaf buluyorum demek istedim yoksa ne haddime kıyaslamak yargılamak her bebek kendine özgündür