Merhaba arkadaşlar perşembe günü beta değerim 1033 dü bugün tekrar verdim 1369 dediler artış sizce nasıl acaba gitsem keseyi kalp atışını duyar mıyım son adet tarihimi bilmediğim için hafta olarak hesaplayamıyorum Doktora özellikle beta artışı nasıl diye sordum iyi sıkıntı yok dedi