Mart ayında Adidas ın sitesinden bu ayakkabıyı getirttim. Geçenlerde iç kısımdaki şeritlerden birinin düştüğünü farkettim. Adidasta onarım yokmuş, değişim konusunda da yardımcı olamazlarmış. İncelemeye gönderdim. Ürün fabrika hatasıysa paramı vereceklermiş, kullanıcı hatasıysa olduğu gibi bana geri göndereceklermiş. Böyle saçmalık mı olur yahu 🤷🏻♀️ Başına böyle bişey gelen oldu mu ne yapabilirim ?
