Nvndmr Arkadaşlar bebeğim uyanıkken bazen ellerini titretiyor doktora götüreceğim ama aklıma takıldı aranızda bebişleri böyle olupta gecen varmı yada doktora götüren varmı
Mukaddess1 Nvndmr benim bebeğimde de oluyor 3,5 aylık heyecanlandığında ağladığında oluyor sizde nasıl oluyor
Asli123 Nvndmr ellerini titrettiği zaman bileğini tutun eğer ki titreme devam ediyorsa bi nörologa gösterin. Eğer reflekse titremenin geçmesi lazım. Bana nörolog doktorunun söylediğini söylüyorum.
Nvndmr Kan değerleri normaldı ama 1 Ay önce bakılmştı randevu alıp gidecm önemli bişry yoktur ya inşallah 😪
Nvndmr Genelde uyanıkken ağlayınca huzursuz olunca galiba bide heycanlanınca Oluyor bu aralar diş etleri de baya şişmiş sizindemi öyle oluyr
Mukaddess1 Nvndmr evet bizimde öyle normal halindeyken titremiyor adını seslenince heyecanlanıyor vs ama çok dikkate almadım açıkçası
Nvndmr Bende ilk başlarda almadım taa ki nette araştırana kadar araştırınca evham yaptım birdaha da araştrmam direk doktora giderim tşk ederm birazda olsa rahatldm 🥰
Asli123 Nvndmr bizim ki biraz farklı bir durum. Beyin kanaması geçirmişti benm oğlum. Norolojı doktoru nöbet geçirebilir demişti. Hani refleks ve nöbet titremesini nasıl ayırt ederim dediğimde bileğini tut geçmezse nöbet demişti. Şükür nöbet geçirmedi. Bebeklerde oluyor o genelde ani seslere yapıyorlar
Nvndmr Aa cok gecmiş olsun rabbim birdaha yaşatmasın Allah size bağışlasın gercektn evlat başka cok tşk ederm birdaha yaprsa dediğiniz gbi yapıcam 💓
Asli123 Nvndmr çok teşekkür ederim evet evlat çok farklı. Akıl sağlığımı yitirdim o süreçte 😢 konu her açıldığında hala ağlarım. Oğlum şimdi kocaman 3.5 yaşında oldu şükür hiç hasar kalmadı.
Nvndmr Ah bilmem mi ne kadar kötü zamanlar gecirmişsnzdr şimdi benm oğlumda havale gecirince akıl gidiyordu nerdeyse şimdi kızım var her ufak harekette evham yapıyoruz cok şükür hasar bırakmadı ya rabbim beterinden korusun inşallah üzülmeyin gecti bitti 🙏