kbr_8817 57 günlük bebeğim için günde 3 kez aptamil kullanıyorum ve kabızlık sorunumuZ var acaba mamadan mı kaynaklanıyor?
Almilabebek_1408 kbr_8817 3 ay olacak mama kullanali bir sknti yasamadim biraz gaz skntisi vardi damla kullandik mamaya 2 damla kadar zeytinyagi koydum kabizlik yasamadik
espalp kbr_8817 biz de aptamil kullandığımızda oğlum kabız oldu. Hemen bırakıp hipp’e döndük normale döndü kaka
Banu_alper Biz aptamile gectik 4 gun kullandik 3 gunu cocuk kakasini yapamadi fitil verdik kabiz olmus ilk kakayi da zor yapti sonra hipp combiotic kullanmaya basladik simdi gunde 1-2 kere yapiyor
hanife82 3 kez mama veriyorsan mama ile ilgili olmaz , anne sütü veriyorsna yediklerine dikkat etmelisin , aptamil conformil maması kabız bebekler için ayrıca mamaya zeytinyağı eklenebilir
burcutoksoz [bilinmeyen] ben sürekli veriyorum ama kabız yapmıyor. o kadar vermenizde yapmamalı peki kaç günde bir yapıo kakasını normalde 10 güne kadar kaka yapmaması normal deniliyor
kbr_8817 burcutoksoz ama o sadece anne sütü alan bebekler için geçerli normalde günde 1-2 defa yapardı şimdi 3 gün oluyor mecbur fitil veriyoruz zeytinyağı işe yaramadı maalesef
MeltemFerhat Benim kizim şuan 17 aylik 3 ayliktan 14 ayina kadar aptamil kullandim hic kabizlik falan yapmadi.Gerce her bebek ayni olmuyo
nagehanyorulmaz [bilinmeyen] kakası sert mi oluyor yoksa yaparken mi zorlanıyor ikisi farklı şeyler doymuyor olabilir mi
kbr_8817 nagehanyorulmaz kakası sert değil normal ama 3 günü geçiyor yapması fitil veriyoruz o zaman yapıyor ve yapınca baya üstü başı battaniyesine bile geçmişti
ozlemsenel Ne kadar zamanda bir kaka yapıyor, kakası katı mı? Onlara bakmak lazım eğer hakikaten kabızsa kabızlık mamasına geçin. Conformil iyi etki ediyo
Dildaezel kbr_8817 benim bebeğim 6 aylik oldu doğduğundan beri aptamil comformil kullanıyorum gaz ve kabızlık önleyici mama internetten araştırabilirsiniz çokta memnunum benim bebeğim kolikti bu mama rahatlattı gaz ve kabızlık hiç yapmadi