37 haftada kolestaz yüzünden suni sancıyla doğumum başlatıldı 6 saat çektim ve bebek hareket kalp atışı azalınca sezeryana alındım(epiduralli) doğum anında benim nefes kesildi kusma baygınlık bebeğimin 3 kere kalbi durdu solunum gitti yoğun bakıma alındı uzun saatler sonra kavuştuk tam iyiye gidicez ABO kan uyuşmazlığı kanda sarılığı arttırdı bebeğin kilosu düştü ve şimdi fototerapi almaya başladık kim bilir kaç güne duzelicek bebeğim kendi acimi attım kenara bu ikinci bebeğimde ilkide berbattı ne hamilelik ne doğum düzgün yaşadım ikisindede morelim 0 kendimi sinirden yiyorum şuan 😭😭😭dua edin 2 güne çıkayım evde oğlum bekliyo 5 yasinda o streste şuan canım çok skkn