Deletedmom_61 Kızlar anne sütü alıyor kızım sadece çorba icciyor uyandıktan sonra onun dışında kahvaltı yumurta vs hiç yemedi şimdiye kadar iştahını ne ile acabilirim vitamin vs
Miray17 Deletedmom_61 benim kızımda ihtahsızdı doğru dürüst yemiyordu doktorumuz da kan tahlili istedi yaptırdık bir çok değeri düşüktü ilaçlarını verdi kullanmaya başladık ekstra karadut özü vermeye başladım biraz daha iştahı açıldı gibi
Ezgiogrtmn Deletedmom_61 balık yağı işe yarıyor. Mollers kullanıyorum doktorumuz önerdi cok şükür şimdi daha iştahlı
Aliasafaysenur Deletedmom_61 benim çocuğum da 19 aylık emzirmeyi bıraktık üç gündür meme diyerek iyice huysuzlanmaya başlamıştı ikimiz için de çok zor oldu pedagog artık bırakma zamanının geldiğini söyledi çocuğum iştahsızdı üç gündür maşallahı var çok şükür aramızdaki o gerginlik de azaldı ikimiz de rahat ettik
Deletedmom_61 Aselzumra23 ya oceanin balık yağı araştırdım ama küçük diye vazgeçmiştim ya yemediği için sürekli meme meme diyor huysuz aglak bir bebek
Aselzumra23 Deletedmom_61 Bizimde 14 aylık olacak bu hafta başladık iştahı açıldı gibi mollers aldım bende
Bebikimm Aselzumra23 ya o da çok pahalı değil mi ya, geçen Bi eczane de sordum 450 lira dedi. Siz ne kadara aldınız?
Aselzumra23 Deletedmom_61 Evet doktor önerdi peynir seviyor genelde yer yumurtayida omlet şeklinde yiyor önceden pek yemiyordu
elifdedim Ezgiogrtmn bi şey sorabilir miyim doktor önerisiniz balık yağı kullansak zararı olur mu acaba doktorunuz sadece iştah için mi önerdi yani
Deletedmom_61 Aliasafaysenur maşallah meme vermeyince çok ağlıyor mu nasıl yiyor benim kızım imkansız yemez gibi geliyor ya
Aliasafaysenur Deletedmom_61 inanın benim de aynı düşüncelerim vardı memeye yara bandı yapıştırdım annecim artık burdan süt gelmiyor ufak olmuş canım acıyor diyorum o da taklidimi yapıp uf diyor sonra anlıyor tabi ki kapalı olunca ememiyor sarılalım şimdi diyorum o şekilde geçiştiriyoruz