Serpill96 benim kızımda 8 buçuk aylık onunda üfürümü geçmedi gözlem altında geçem hafta götürdüm baktılar 4 ay sonra tekrar gel dediler 2 aylıkken bi tane prof. Bakmıştı eğer geçmezse 2 yaşında operasyonla kalbindeki üfürümü kapatıyoruz demişti devlet hastanesinde öyle bişeyden bahsetmediler sadece kontrol altına alalım şmdilik dediler bekliyoruz bizde