Bebeğim 1 ay 4 günlük , sadece anne sütü alıyor ve 1 haftadır kakasını yapmıyor bir iki defa fitille yaptı ama kendi kendine yapmıyor , gazını gayet rahat çıkartıyor alttan , dr zinco damla verdi rezene içiyorum bebeğede içirdim bu gün karnına gaz masajıda yapıyorum sizce neden yapmıyor ki anlam veremedim henüz ilk bebeğim 🥹