Mrvkrt- valla 1 sene aramizda yatti benimkisi besigi direk verdik ztn hic kullanmadik 15.ayda da kendisi odasini ayirdi. Ben 2 sene bizim odada yatsin demistim ama kendi istegiyle ben burda yatcam artik dedi ve odasina gitti ve bana cok zor oldu gece bin kere uyanir emerdi ben de calisiyorum cok uykusuz kaldim keske yanimizda yatsaydi da yari uykulu yataktan kalkmadan emzirip uykuma devam etseydim 🥲 yani kimseyi dinlemeyin buyudukce herseyi duzene giriyor alismasi da kolay oluyor akillari erdiginden daha kolay ikna oluyorlar