Merhaba anneler. Kızım 12 ay 10 günlük. Bilmiyorum benmi paniğim ama danışmak istedim. Kızım kendi başına tutunup kalkıyor, sıralıyor herşey normal. Fakat yürüme daha yok. İş çıkışı yürütmeye çalışıyorum ellerinden tutup. Yavaş gidince düz gidiyor ama heycanlanınca yan, çapraz atıyor adımları. Emekleme son gaz. Ellerini tutmayı bırakınca adım atmak yerine kendini bırakıp emeklemeye başlıyor. Bu şekilde olup ne zaman ilk adımlar atıldı?