_arasinannesi Tayinimiz trabzona çıktı bilgi verebilecek varmı? Mesela hangi mahallesi ev tutmak için daha iyi. Kışın havası nasıl çok soğukmu?
gulbahcesi_ _arasinannesi Bize hala yaz gelmedi fakat aşırı derecede değil merkezde oturabilirsiniz işinizin nerde olduğuda önemli tabi 🥰
Fuldenn _arasinannesi işiniz nereye yakın onu belirtirseniz mahalle olarak bişey diyebilirim. Havası nemlidir. Sıcak gibi gelir ama üşürsünüz.
Fuldenn _arasinannesi Yalıncak, Aydınlıkevler, Beşirli gibi mahalleler veya çukurçayır olabilir. Bunlar merkez mahalleler. Yomra tarafına yakınsanız eğer Yalıncak veya kaşüstü. Ama Akçaabat tarafıysa beşirli veya Aydınlıkevler
hilalinannesiiii _arasinannesi 2 sene yasadim orada değişik iklimi kimi zaman soğuk kimi zaman ilik ama genelde yağmurlu. yazinda boğucu bir sıcağı var
_arasinannesi gulbahcesi_ Mesela kışları sert geçiyormu ev doğalgazlı olmazsa ufoyla falan kışı geçirebilirmiyiz
_arasinannesi Fuldenn ilçe atamaları henüz açıklanmadı ama biz merkez istedik. Çok rüzgar ayaz falan oluyormu peki
gulbahcesi_ _arasinannesi Mesela ben soğuk severim genelde bebek yokken doğalgaz açmıyordum şimdi bebek var diye mecbur açtım ama yine çok açık tutmadım bana göre normal fakat siz üşüyen biri iseniz ufo yetmeyebilir öyle aman aman sert kış olmaz bizde belli aylarda olur kışın oda uzun sürmez 🙂
_arasinannesi gulbahcesi_ Valla tam trabzona zıt bir iklimden geleceğiz. Şırnaktyız şuan burası kışın buz gibi yazları 40 derecenin altına düşmüyor sıcaktan kavruluyor doğru düzgün yağmur yağmıyor ve kurak bir iklim. Trabzonun nemli havasına gidince bebeğim hastalanırmı diye korkmuyor değilim.
gulbahcesi_ _arasinannesi kesinlikle öyle bizdede aşırı nem var malesef tabi hava değişimi felan hasta olabilir ama Şırnak kadar bizim soğuk değildir o yüzden içiniz ferah olsun ama doğalgazsız olursa nasıl olur emin değilim umarım güzel olur siz yine ne tarafa çıktığında yazın buraya yardımcı oluruz bizde 🥰
Durubebek61 _arasinannesi ben maçkalıyım ama orada oturmuyorum küçük bi ilçe kışın ufoyla ısınamazsınız soğuk olur mezkezde biyer çıksaymış daha iyi olurmuş sizin için
gulbahcesi_ _arasinannesi daha önceden maçkada çalışıyodum kışın soğuk olur genelde fakat ben dere kenarına yakın çalışıyodum onun dışında güzel yer orası da umarım güzel olur sizin içinde
Durubebek61 _arasinannesi dediğim gibi çok büyük biyer değil 🤷🏻♀️ Ev işi sıkıntılı inşallah bulursunuz başka konuda yardıma ihtiyacınız olursa çekinmeden sorabilirsiniz 🌸