Aaanneaa Kv köyden süt getirmişti yogurt yapmam için lakin kesildi kendisi tuz ekleyerek çökelek dediği peyniri yaptı biraz oldu geriye kalan süt hala yagli güzel gözüküyor başka nasıl değerlendirebiliriz acaba