AselLina0107 4 aylık kız bebeğim idrar yolu enfeksiyonu oldu antibiyotik kullanmaya başlamam gerekmiş başka yapabilceğim bir şey var mı ?
Zey_zey Sıvı almasını destekle. Emziriyorsan daha çok emzir mama veriyorsan su da ver mutlaka ve altını sık değiştir ıslak mendil kullanma 😊