DenizL Merhaba kızlar aranıza yenı katıldım. Bebeğim emmiyor sağarak veriyordum ama 2aydır gıt gıde kesılmeye baslamıstı. Bu gun hepten gıttı yarına ac kalacak napmam lazım mama olarak ne almalıyım. Bırde anne sutunu nasıl arttırabılırım
Limonn DenizL bebeğiniz göğsünüzü almak istemiyorsa silikon uc kullanarak alistirabilirsijiz o şekilde tutar ben hem meme hem mama olarak devam ettim sma optipro kullanıyordum ama her mama her bebege olmuyor başta başka bi mama kullandım gaz yapmıştı
umutunannesiiii DenizL mutlaka mama bulundurun bazen sagmaya imkan olmaz bazen süt az gelir ben 11 ay sağım ama mama da vermeye başladım son aylarda çünkü bazen ek gıdada yemek istemiyor dişlerden dolayı, aptamil kullanıyorum bize iyi geliyor severek içiyor oğlum
Aysnrincii DenizL bende sağarak besliyorum 5 aydır şimdi emzirme danışmanı tuttum orası ayrı konu da lansinoh elektrikli kullanıyordum sütüm azalıyor gibi olmuştu hastane tipi pompa kiraladım o düzeltmişti
Dorukunannesifatihinbitanesi DenizL süt bitmez emmedigi zamanlarda sürekli sağım yapın.bol bol su için 3-4 litre
sehpayacarpanserceparmak_ Limonn silikon uc kullanirsak normal emzirmeyle arasinda bi fark oluyomu yoksa sut yine cogaliyormu
aybikreis Limonn Silikon uç dünyanın en kullanışsız icadı. Göğüse sabitlenmıyor, bebek çekince hava giriyor süt çekemiyor, göğüs ucu çıkarmaya da yaramıyor. Göğüs ucu için enjektör arkası veya süt sağma pompası işe yarıyor
Elaaasengul Limonn benimde bebeğim göğsümü almıyor gündüzleri özellikle uykuluykrn alıyor da silikon uç işe yarar mı tekrar döndürmek içim
DenizL sehpayacarpanserceparmak_ memeyi canı ısteyınce tutuyordu onu da bıraktı. Ama mesele tutsada bos emıyodu
portakalreceli_ aybikreis aslında benim en büyük yardımcımdı bir zaman silikon uç sanırım doğru kullanmamdan kaynaklı göğüse yapışması için ıslatıp ortasına bastırıp öyle yerleştiriyordum çok güzel yerleşiyordu bebeğim büyüyünce bıraktım normal emzirdim artık göğüsler terbiye olana kadar süt akışını bir şekilde sağlamanız lazım yoksa geri gidiyor ben aşure yapıp yiyordum günde iki tabak çok işe yarıyor bakliyat ve tatlı olmasından dolayı fazla fazla yapıp dondurucuya da atabilirsin bittikçe çıkarıp yersin
Limonn aybikreis bunu neye dayanarak söylüyorsunuz ben de bebeğimi o şekilde emzirdim ve silikon uc olmasa asla emziremezdim ve o şekilde de bırakır sütüm çekilirdi aynı şekilde çevremde de cok kişi o şekilde emzirdi lütfen yanıltmayın belki işine yarayacak denemeden bilemeZ.
Limonn Elaaasengul ben bebeğimi hiç emziremedim iki uç gün tutmadı ama silikonu taktığım an cok rahat tuttu ve bana göre en büyük kurtarıcımdi daha sonrasında kendisi bıraktı silikonu normal emmeye devam etti iki yaşına gelecek hala emiyor silikon olmasa emmiyor diye bıraksaydım hiç emmemis olacaktı denemekte fayda var sizin içinde umarım işinize yarar
aybikreis portakalreceli_ Benim ihtiyacım olmadı, hemşire olarak çalışırken kullanan hastalardan biliyorum. Çok zor ve zahmetli, siz de işe yaradıysa ne güzel
Limonn portakalreceli_ ben de cok rahat kullandım ve iyi ki almışım forumda görüp denemiştim sagolsun kimde görmüştüm hatırlamıyorum hep dua ediyorum sagolsun diye
aybikreis Limonn Bebek hemşiresi olarak çalışır iken emziremeyen annelere dayanarak söylüyorum. 10 kişi deniyorsa 1 2 annenin işine yarıyor olması güzel. Daha etkili yollar var, kullanmayın denemedim ayrıca her şey için deneyip yanılma yapılıyor
Limonn Nkocak su an yakın arkadaşım dogum yaptı ona da dedim başta oyle emmesin falan diyordu baktı çocuğu ememiyor aldı hemen masallah emmeye başladı cocugu hep diyor sagol diye yanı denemeden bilemeyiz ben herkese diyorum kesinlikle al cok büyük kurtarıcı diye ne kadar süre emdi sizin bebeğiniz silikonla
Nkocak Limonn yani hijyen açısından kullanmak zor ama benim bebeğim bığuluyordu resmen silikonla bile geçmedi gerçi ama en azından karnı doymaya başladı gögüsümün ucunu çıkartsın derken hastanede sarılık olduk o zorlamaya
teachermom07 DenizL DenizL mama hiç kullanmadım . Sütünüzü rezene çayı , pedibör büskivi , kuru dut hoşafı , ılık duş , humana çay .. bunlarla artırabilirsiniz bende işe yarıyor
Limonn Nkocak evet sürekli yıkamak lazım o yüzden ben iki çift almistim daha rahat olmustum boguluyordu derken
Nkocak Limonn aventin numaraları silikon uçları var büyük küçük diye wee babyin silikon delikleri büyük mesela kullancak arkadaşla onada bakabilir
melismete DenizL sürekli sağım yapmanız lazım. Ben de kötü süreçler geçirdim bebekle. Kaşıkla verdim sütümü. Sütüm gitmesin diye sürekli sağdım. İçmediği sütleri hep sakladım. Süte en çok su iyi geliyor. Ve en önemlisi anne psikolojisi. Gıdalara inanmıyorum ama sağlıklı beslenmek lazım tabi. Anne kendini ne kadar iyi hissederse o kdr sütü oluyor.