Arkadaşlar merhaba bebeğim 10 ay 13 günlük. Anne sütü ile besleniyor aynı zamanda ek gıda ile. 5.ayinda mamayı bıraktı. Geçen ay doktora gittiğimizde kilosu düşük dedi 8600 kg çıktı. Mama verebilirsiniz dedi ek gıdayı reddediyorsa. Mama da aldım asla biberonla mamayı içmiyor. Ek gıda konusunda da çok çok az yiyor kilo alamamamasindan belli zaten. Bazen hiç ağzını açmıyor bazen de iki üç kasik yiyip bırakıyor. Aslında ilk başladığımızda çok iştahlı bı bebekti. Diş cikarmaya başladığından beri düzgün beslenemiyor. Anne sütünden alıyordur diyorum ama kilosu da çok düşük. Dişi de çok erken çıkarmaya başladı hala çıkarıyor şimdiden 6 dişi var. Ne yapmaliyim.bu iştahsızlık konusunda ?