incir-receli fethiyede tuttuk 7 gece için 48 bin ödedik ama tuttuğumuz yerin aparatları da var fiyatları daha uyguna ve daha yükseğe de odaları var yani . Konumdan baktığımızda güzel yerde görünüyor genelde hep villa kiralıyoruz tepelerde olduğu için biraz serin oluyor bu seferki yer daha merkeze yakın biryerde görsellerde hoşuma gitti umarım memnun kalırız . Çocuklarımın yemek sorunu olmasa otel daha mantıklı ve daha uygun gibi