Ess92 Kızıma ayakkabı almak istiyorum. Eşim jump marka almış. Ama bana biraz ağır geldi ve o ayakkabıyı giyince yürüyemiyor. Tavsiye edebileceğiniz ayakkabı var mı? E bebekten almayı düşünüyorum. 11 aylık
SeverusSnape Ess92 vicconun ayakkabıları hafif ve esnek oluyor. Flo’ya da bakabilirsiniz. Ben oradan deri, yumuşak taban bir ayakkabı almıştım, çarığa benziyordu :) çok rahat etmişti o aylarda.
Feda Ess92 yaz için İgor kullanıyorum. Hem rahat hem kaliteli. Ardından dolap uygulamasından da satıyorum. Aklınızda bulunsun