Arkadaslar merhaba. Bebegim bu ayın sonunda 20. Ayına girecek. Normalde ben 2 yaşına kadar emzirip oyle kesmeyi istiyordum, son zamanlarda da emmeye cok düşkün olmaya baslamisti. 3 gun once kulak enfeksiyonu oldu ve beni 3 gündür emmiyor. Goguslerim sertleşip beni cok rahatsiz ettiği için sağım yapıyorum sabah ve akşamları birer kez. Mastit olurum diye korkuyorum çünkü ilk başta bir kez olmustum. Sütüm nasil kesilecek, sağım yaparsam devamı gelir mi ? Sağmazsam mastit olur muyum ? Eczanelerde bununla ilgili ilac varmis sanırım. Ama iyileşip emmek isterse de vicdan yaparm diye düşünüyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?