Arslanbebek52 Arkadaşlar post açtım yazan yok 36 günlük lohusayim kanamam bitmişti şimdi yine kanama başladı 40 i biterken birdaha kanama yaşayan var mı sezeryan sonrası nolur biri cevap versin stres oldum acaba bir aksilik mi yaşıyorum
Balbulutu Arslanbebek52 sezeryandan sonra 3-4 gün kanamam oldu kırktan sonra kanamam olmuştu korkmayın
Minikkuzum1999 Arslanbebek52 normal canım bende tam bitti diyodum geri başlıyordu düzensizlik olabiliyor
Poyrazin_annesii Bnm 40 ım tam dolmuştu . Hemen öbür gün adet olmuştm 4 gun sürdü snra geçtı. Bazılarında lohusa kanaması 2 ay kadar sürebılıyormuş
E_koc Benimde tam geçti siye düşündüğüm zamanlarda kanamam tekrar başlamıştı kanamadan cok lekelenme gibi 55 gün falan sürdü bu şekilde