amansallagitsin Mislinammm Allah Allah ilkez duydum ne sikayeti vardida yumurtaliklarina baktilar acaba
Serap0733 Mislinammm biz de var canm on aylıkken cıktı kontrol dedi 21inde gidiceğiz bakalım ne dicek memeleri büyük diye götürdüm ben de
Mislinammm amansallagitsin Biz aslında kalça cikikligi ve karın ultrason vardı onun için gittik doktor yumurtalıkların da kış var dedi sevk verdi
Mislinammm Serap0733 peki sadece bizi çocuk cerrahisi gönderdi oraya gittim oda 1 ay sonra tekrar ultrason istedi ama çocuk polikinligi endokrinoloji sevk etti dizede bu bölüme gidin dedilermi
Mislinammm Serap0733 peki götürdüğünü zaman doktor ne dedi yada tahlil yaptılar mı benim yaşadığım şehirde o bölüm yok uzakta ona göre götüreyim bı doktor dedi görünene gerek yok biri dedi götür kararsız kaldim
Serap0733 Mislinammm canm şimdi gögsü büyük die götürdüm benmki zaten prematüre o sadece ultrason cektı dedi normalden büyük ama takip edecegız üç ay sonra gelin işte 21inde gidiceğiz
Serap0733 Mislinammm bence en iyi endokrin anlar ama bir kere götürüp görüşün çocuk cerrahisi de anlar tabi bence bir kere götürün