Denooomii İlkgun krem sürüp batikon döküp sargı bezi üzerine kapatyorz yapisyo sanki.bezliyoruzda.sunnet külot aldık giydrmelimiyim
Alparslanannesi0180 Denooomii ben hiç kilot kullanmadım 3 aylık sünnet ettirdim sadece krem sürdüm kapattım ilk gün her çişinde ağladı sonra ağlamadı
terazikadini Denooomii kremledikten sonra karton bardağın altını kesin oraya takın öyle kapatın beze değmesin daha hızlı iyileşir
CanMomy Denooomii karton bardağın altını kesip yerleştirin bölgeye bize doktorumuz öyle önermişti sadece ilk ciste ağladı çok şükür atlattık 3 aylıkken karton bardak çok işine yarayacak dene kuzum
Bebegimm1 Denooomii sünnet kulodu olursa kullanın ben karton bardagın yarısını kesip öyle kullandım açıkcası deri beze sürttükce canı yanar bana doktorum kullan dedi hem bu şekilde kakasıda pipiye bulaşmıyordu
Denooomii Alparslanannesi0180 bı ara çok agliyo çiş yaparken sanırım.11aylik bizimki kucagimzda çok hareketli.gazli bez pipiye yapisyo çıkarırken aglyo
Denooomii terazikadini krem direk elinzlemi suryodunuz biz gazlı beze krem sürüyoruz öncesinde batikon döküyoruz pipiye ama yapisyo sanırım sonra agliyo.bezli işerse çabuk iyileşir diyolar.bardak iyimi olur
shiningmother34 6 aylıktı yaptırdığımda sadece doktorun verdiği kremi sürdüm başka birşey yapmadım 2 kutu bitirdim o kremden iyice iyileşene kadar sürdüm çok şükür 2 gün ağladı sonra hiç olmamış gibiydi
Denooomii shiningmother34 kremi direk pipiye mi surdunuz .yoksa gazlı beze mi sürüp üzerine bıraktınız
Alparslanannesi0180 Denooomii bizim kullandığımız kremi yapışmıyordu hareketli olduğu için ağrır erken yaptırsaydın keşke
terazikadini Denooomii öyle yapmayın bardak kullanın canı acır temas ettikçe beze elinizle krem sürün bardak koyun ellerinizi yıkayın veya eldiven takın
shiningmother34 Denooomii ilk gün gazlı beze sürüp üzerine bıraktım sonra direk ete sürdüm eldiven ile mikrop kapmaya çok açık bir yer ya
uyanancirkin Denooomii buzdolabı poşetlerinden pipiyi örtecek kadar parçalar kesin kremi üzerine sürüp pipinin üstüne kapatın. Bana doktorum öyle söylemişti hem yapışma derdide olmuyor
Storymoon Denooomii kaç aylık bez koymayın yapışıyor sen açınca derisi kalktığı için ağlıyor sadece krem sür bol bol bide kantaron yağı kullan sürekli bezini değiştir sık sık
Denooomii Storymoon 11aylik bardak aldım karton onu yappimmi .krem var sadce furacin mi ne .kulotta aldık
Storymoon Denooomii ben hiç bisey koymadım buzdolabı poşeti olabilir rahatsız ermez polisinin biraz büyük boyutunda kes kremini sür poşeti üstüne koy hem yapışmamış olur ağlamaz sürekli
Menis123 Denooomii bir çok kişiden karton bardak duydum ama doktorum önermedi buz dolabı poşetini küçük küçük kesip kremi döküp öyle pipisinin üstüne koyduk ve besledik yapışma gibi bi sorunumuzda olmadı çok şükür 3 güne geçti
minderbob Denooomii batikon kullanmayın bebeğe tiroidleri bozuyor hormon bozukluğu yapıyor. Artık doktorlar doğumda göbeği keserken bile kullanmıyor. Sadece bol bol kremleyin idrar yaktıkça düzelir