elifmirac10_ Öğlen kırmız az miktarda kanamam oldu şuan bişey yok normalde koyu kırmızı olur adetimin ilk günü ve şuan adetime 2 gün var aklıma hamileyimde yerleşme kanaması falan mı diye geldi
Benimdunyamm elifmirac10_ of bende spiral var normalde ben çok yoğun adet olurum kanamam çok olur 2 3 gün öyle lekelenme geldi ilk kırmızı geldi sonra kahverengi oldu sonra akıntı gibi oldu bitti benidme aklıma geliyor ama diyorum polikistik var hemen kalmam herhalde hamile 🤣🤣hamile kalmak için 2 sene uğraştım spiralle hemen kalırsam yanii 🤣🤣ben şok korkuyorum
elifmirac10_ Benimdunyamm benimde 8 aylik oğlum var bugün korku düştü içime ya hanileysem diye beklemez gorcez artık çok aksiyonlu bir durum 😅🤣