Forumda sürekli uyku ile ilgili postları takip eder ve bu konuda başlık açar oldum 🫠
Kızım doğdu doğalı uyku sorunumuz var. 4,5 aylığız ve atak dönemi sonrasında uyku eğitimi vermeyi planlıyorum.
Çünkü çok mutsuz bir bebeğe dönüştü uyuyamadıkça ve ben de çok mutsuz bir anneye dönüştüm, stresten saç derimde egzama oldu, sütüm iyice azaldı. Bugün mesela gündüz zorla 1 uyku yapabildik. Onda da memem ağzında uyudu (uyudu mu emin değilim bile), meme çıktığı an yaygarayı basıyor. Sadece ağzında meme ile uyumak istiyor (emzik tutmuyor), muhtemelen kendini öyle güvende hissediyor.
Gündüz uykusundan hep mutsuz uyanıyor ağlayarak (güvensiz bağlanma işaretleri). Gece uykusunda öyle değil. Geceleri Uykuya zor geçiyor ama daha uzun uyuyor ve daha mutlu uyanıyor.
Eğitim verirken bu ağlamalarından daha da çok anlayacağını sanmıyorum. Temas çok istediği için çok zor olacak eminim. Ama artık işe başlamam gerekiyor ve bu şartlar altında hiç bir bakıcı bakamaz, uyutamaz, mümkün değil.babası bile uyutamıyor. Anne olarak özgüvenim de kalmadı. Aile ilişkimiz de sarsıldı benim gerginliğimden. Güzel uyuyan bebeklerin kilo alımı daha iyi, neşesi daha iyi, uyuyamayanlarsa hep daha ürkek mızmız. Kendimi yetersiz hissediyorum. ikimiz de yıprandık kaliteli uyusun istiyorum.
Bana uyku eğitimi için deneyimlediğiniz, memnun kaldığınız kimi önerirsiniz. Fiyat bilgisi ve be kadar sürede eğitimi tamamladığınızı da yazarsanız sevinirim 🌸