Mineoguz expectopatronum bnce yine bizimkilerde anormallij var 😂😂çok yani bu kadar erkenden çıkması çoğunun ama yapçak bişey yok bizimki daha 4 aylıktı ilk dişi çıktığında 😁sizinki ne zaman çıktı ilk
Okuyanbiranne Selmaaaaaaa ayyy geç olsun da güç olmasın ya @Buse1707 ama ilk çocuksa insan sabırsız oluyor