Oğlum 3 aylık 38. Haftada 2980 doğdu şuan 5300 sütüm yeterli değil bu yüzden mama+meme şeklinde ilerliyoruz. Oğlumda dil bağı var doğum sonrası kontrol eden doktora söyledik önemli değil memeyi tuttuysa dedi ancak memeyi tuttu ama uzun kalamadı memede. O gün kestirilmiş olsaydı oğlum bu kadar acı çekmeyecekti. Neyse genel olarak aşırı iştahsız bir bebek 60 ml mamayı içiyor dahasına ağzını kilitliyor. Memeyi sadece gece uykusunda tutuyor. Gündüzleri sütü sağıyorum öyle veriyorum. Doktor tahlil yaptı demir ve çinkoya başladık ama iştahı hala aynı gerçekten yoruldum bittim usandım yemiyor asla. Bana bir mucize lazım galiba. Çaresi olan bana yardımcı olabilir mi?