Pasamm14 Ayağında kırık olup açıya alınan arkadaşlar kaç günde ayağınız iyileşti alçınız çıkarıldı benim iki hafta oldu doktor iki hafta sonra gel dedi ama bayram araya giriyor bende özele gitsem bayramda önce cikartirlarmi acaba bayrama kadar 4 hafta olucak
Jfkskskdn Benim küçükken kırılmıştı bir ay alçıda kalmıştı en son doktora gitmeden ben evde kesip çıkarmıştım
Jfkskskdn Pasamm14 yani ben 8,9 yaşlarındaydım dayanamadım kafama göre çıkardım bir daha doktora da gitmedik şuan 26 yaşındayım bir sorun olmadı ama siz yine de bir gösterin belki benim çocuk ayağı daha çabuk kaynadı bir sorun olmadı sizin öyle olmaz