jap aminn amiinn inşallah içim içimi yiyor 1 ayı nasıl geçircem bilmiyorum insanın evladı olunca çok farklı oluyormuş gerçekten. Evet çocuk doktoru çift bez dedi gelişim geriliğiymiş sanırım şimdi kağıdı net inceledim de tip 2a imiş birde kundak yapılmasa iyi olur o dik durup birleştiriyor bacakların ayrık durması lazım dedi