Gizemlisi 17 günlük bebeğim var hangi gaz damlasını önerirsiniz ? Bugün baya huysuz ayaklarını karnına çekiyor ağlıyor
Hazal-askin Gizemlisi biogaia tek geçerim iki şişe kullandık sonra gerek bile kalmadı dogal probiyotik olduğu için de zararsız olduğunu düşünüyorum
egesmommm Gizemlisi metsil kullanıyorum ben günde 4 kere 8 er damla bebeğim rahat ediyor uyurken emerken falan kendi kendine alttan gazını çıkarıyor ilk laktokids drop kullanıyordum günde bir kere çok etki etmedi rahatsız oldu yine
Gizemlisi bngyldrm normalde gaz sorununuz var mıydı peki benim beneğim yapıyordu normalde bugün baya yapamıyor çocık
Hazal-askin Gizemlisi biz her gün akşam üzeri 5 de 5 damla veriyorduk bazen günde iki kez de gerekebiliyor bize bir kez yeterli gelirdi. Ama buzdolabında saklamak gerekiyor canım canlı bakteri çünkü.
bngyldrm Gizemlisi Ağlıyor 4-5 saat uyumuyordu prematüre oğlum günde 3 defa 6 damla mamasına akıtınca hiç sorunumuz kalmadı
Purplemommy Sab simplex kullandık biz çok memnunduk günde 4 kez 15 er damla demişti doktor çok gazı vardı birde ayaklarını sıcak tutun ama miktar için doktorunuza sorun tabiki Rabbim kolaylık versin inşallah 🌸