Ayseb Merhabalar bebeğim 3 bucuk aylık, geceleri sızdırmayan memnun kaldıgınız bebek bezi markası var mı hanımlar
Melis1706 Ayseb ben hep sleepy natural kullaniyorum cok memnunum ebat olarak kucuk bizim popomuza molfix prima buyuk geldi😂
alintugce34 Ayseb sleepy natural cokta memnunun 10 saat kalıyor sızdırma yapmıyor diğer bezlerden ebatı küçük ama 4 kullanıyorsan 5 almalısın