Ftmmm111 İkizlerim 9 ay 13 günlük hala kendi başlarına yattığı yerden dik oturamıyorlar ben oturtuyorum kendilerini geriye atıyorlar oturduklarında da en fazla 10 saniye duruyorlar hemen yatmak istiyorlar sizce normal mi bu? Çok kafama takılıyor bakıyorum onlardan sonra doğan 6 aylık çocuklar bile dik oturuyor kendi başlarına 😔😔
Sahingiller Ftmmm111 benimkiler de ikiz 9 10 ayda desteksiz oturmaya başladılar. O da hep oturtup etrafına yastıkla vs ile destek veriyordum.mesela eltimin kızı bizden bir hafta küçük,benimkilere oranla o daha çabuk oturup,emekleyip, yürüdü
caniminikizleri Ftmmm111 benimkiler çok çabuk oturdular çabuk yürüdü erken yaşta konuştular fakat her bebeğin gelişimi bir değildir mesela birisi önce emekledi diğeri ise daha sonra biri yüz üstü gider diğeri sürünerek giderdi bence vakti saati gelince onlarda oturacak normal durum olduğunu düşünüyorum siz yanlarina destek koyabilirsiniz günden güne gelişimleri çok değişiyor o yüzden üzülmeyin onlar bizim en güzel nimetimiz ☺️
cogulsahis Ftmmm111 sürekli yerde oynuyorlar rahat hareket ediyorlarsa çok normal benimkiler öyle çünkü şu an 10 buçuk aylıklar ikisi de desteksiz 15-20 gündür oturmaya başladılar biri kendi kalkıp oturabiliyor diğeri onu yapamıyor hala bende aynı dediğiniz gibi oturtuyordum kendilerini arkaya atıyor oturmuyorlardı ama birden kendileri yapmaya başladı biraz zaman verin bence
Ftmmm111 Sahingiller tam anlamadım canım 10 aylıkken mi tam oturdular? Peki erken mi doğmuşlardı kaç haftalık doğdular?
Ftmmm111 caniminikizleri yani tam oturmuyor değiller ama dengelerini sağlayamayıp eğiliyorlar çok üzülüyorum 🥺🥺 Allahım hepsini korusun kollasın kimseyi evladının sağlığıyla sınamasın 😔😔
caniminikizleri Ftmmm111 daha ne canım bizimkilerde öyleydi uzulmeni gerektirecek bsey yok stres yapma kendi kendine sen yanlarına destek koy zamanla inan bı bakiyorsun normal bir şekilde oturuveriyorlar 😌
Ftmmm111 Sahingiller baya zamanında doğmuşlar maşallah canım benimkiler 33+2 de doğdular ondan da kaynaklanır mı acaba? Sürünüyorlar yürüteçte adım atıyorlar ama bir oturamadık nedense 🥺
Ftmmm111 cogulsahis ayyy evet canım sürekli yerdeler sürünmeyi seviyor bu çocuklar 🥲 rahata mı alıştılar dersin o zaman 🥹🥹
Sahingiller Ftmmm111 cansii benimkilerin yeri çok rahattı gelmeye pek niyetleri yoktu 😂😂 olabilir canım zaten genel olarak da çoğul bebeklerin gelişimi geride oluyor ya bide tank çocuktan çocuğa değişiyor
cogulsahis Ftmmm111 evet daha rahat hareket edebildikleri için oturmuyorlar. Bebeklerinizi oturturken arkasında değil de popoları bacağınıza gelecek şekilde yan oturtup göz hizasında oyuncak tutup oturtmayı deneyin biz de işe yaramıştı bir kaç gün yaptım sonra kendileri oturdu ama hala daha çok yerdeler 😁
Ftmmm111 cogulsahis bir deneyeyim canım çok sağol resmen inatlaşıyorlar benimle ben oturtmaya çalışıyorum onlar yere atıyorlar kendilerini 🥹
cogulsahis Ftmmm111 evet yay gibi geriliyorlar ben de çok stres yapmıştım ama siz yapmayın akışına bırakın
Ftmmm111 Sahingiller oh valla ne güzel benimkileri de zor durdurduk 31 de geleceklerdi 🥹🥹 doğru diyorsun canım inşallah benimkiler de bir an önce kendi başlarına otururlar