Bizde haziran 17 de 2 aylık oluyoruz gaz sorunumuz o kadar yok ama olmasına karşı gaz damlası kullanıyorum uyku düzeni için çok erken her gün farklı bi düzenle uyuyor şuan kızıma göre hareket ediyoruz 2 aylık için kalça çıkıklığına gideceğiz ve tabi aşımız var