20 aylık erkek bebeğim var son 1.5 aydır bütün huyu suyu değişti memeye düşkün oldu gece sürekli kalkıp emmek istiyor uyumuyorda saat başı kalkıyor nerdeyse 2. Bir konu ise etkinlik yapmak istiyorum oyun oynamak istiyorum ama olmuyor oynamıyor zamanı boş geçirmek istemiyorum bende ama üstünede gitmek istemiyorum son 1.5 aydır cok yoruluyorum ve zorlanmaya başladım sizin bebekleriniz nasıl yavaş yavaş 2 yaş sendromuna mı giriyoruz yoksa