goncaalp merhaba benimde bebeğimin ilk 5.gününde sarılığı vardı 15.1e çıkmıştı doktor bize bir gün verdi sarılığı düşmeseydi hastaneye yatış yapılıp fototerapi başlayacaklardı çok şükür yatmadan atlattık ertesi gün 13.5e düştü her günde şükür dahada geriledi. Her 2 saatte bir mutlaka besleyin asla öğün atlamayın, önce altını alın sonra beslenmeye geçin öyle daha iyi emiyorlar, beslerken uyuyakalıyorsa biz çenesinin altını ve ayaklarının altına baskı uyguluyorduk ve ben ilk günler çok emzirmedim hep süt sağıp verdim ne kadar içtiğini anlamam için, her seferinde süt sağıp aventin biberonuyla(tek tuttuğu biberon oydu) 60cc veriyordum veya önce memeyi emzirip ardından sağdığım 40cc sütü biberonla veriyordum, böylelikle çok şükür atlattık. İnşallah sizde bir an önce atlatırsınız. Aklınızda soru işareti kalmasın aventin biberonu anne memesine yakın olduğu için şuan memeyide reddetmedi bizimki emmeye devam ediyor