Acemianne000 Saçıma ombre yaptırmak istiyorum ama emziriyorum aynı zamanda.bi zararı oluyor mu bilen ya da yaptıran var mı?
Kedilibebekliacemi Acemianne000 ben hamileyken saçımı boyatmadım doktorum da o şekilde yönlendirmişti ama doğumdan 5 ay sonra ombre yaptırdım artık
Feyzosumunannesi Acemianne000 dipden olmayacagi sürece sorun olacağını sanmıyorum ama doktorunuza da bir danışın isterseniz