Kizlar oğlum 14 aylık. Aşırı derecede vurma,ısırma cimcikleme saçlarımızı çekme huylarını edindi. Dışarıya çıkardığımda ondan daha büyük çocukları bile hirpaliyor. Asla şiddet olan bir aile değiliz. izlediklerine oyuncaklarına her şeyine dikkat eden onun gelişimi için yararı olan şeylerle ilgilenmesini sağlarım. Hayır annecim ısırmak yok op dediğim zaman bazen öpmeye başlıyor ama çoğu zaman canımızı yakiyor. Nasıl oldu bilmiyorum her tarafım mosmor. Psikolojik bir problem olabilir mi yoksa geçici bir durum mu yasayaniniz var mı bana yardımcı olun lütfen.