Zumra0202 Lütttfen desteklerini yorumlarını bekliyorum. 4 aylık bebeğim var ama kilo oranı ayına göre çok düşük o yüzden mama önerdi doktor sütümde çok değil iki üç gündür bebelac gold, sma ve bugün de hip denedim kızım ağzına mama geldimi deliriyor anlıyor gibi ben ilk başta biberondan sandım denemediğim biberon kalmadı yok şimdi de mama ağzına değdimi kusturjyor kendini ve çığlığı basıyor. Bu durumu yaşayıp aşan veya fikri tecrübesi önerisi olan lütfennnn yardım edin artık tükenmiş bir duruma geldim.🤲🏻🤦🏻♀️😢
Aseldlbs Zumra0202 aynısını yasadıö ve yaşıyorum asla biberonda tutmuyor mamada içmiyor 9 aylıgız hala aynı
Elifefil Benim bebeğim de 4. Aya girecek doktor normal dedi aynı kiloya, doğum kilosu da önemli tabi. İstikrarlı olarak kilosunu alıyor mu. Eğer almıyorsa EDS oluyor. Memeye bağlayıp o şekilde içiriyorlar, meme reddi de yaşanmıyor