Burcin-2202 Bebeğim 38 günlük oldu. Onunla konuşuyorum, dinliyor ama gülmüyor , gülümsemiyor . Zaten gazlı bir bebek , çok ağlar . Ama gülsün istiyorum 😊😊. Sadece uykuda gülüyor . Ne zaman gülecek bana gözlerimin içine bakarak ?🫶
Defnem1320 Benim kızım da ikinci ayına yakın gülümsemeye , agu demeye başladı şu an tam 3 aylık sesli gülmelere başladı yavaş yavaş ama her çocuk Farklı tabiki ☺️
Yesodiyorlar Defnem1320 benimde oğlum 1 hafta sonra 3 aylık olacak durumlar aynı ☺️ sabah babasına ilginç tonlamalarla bişeyler anlatıyordu babaya aşık bana canı isterse yapıyor 😂
Yesodiyorlar Hiç bekleyeceğim sanma bir bakmışsın sana gülücükler saçıyor 🤭 benim oğlum 3 aylık oldu daha dün gibi diyorum yeni doğmuştu tepki vermiyordu şimdi kahkahalar mı dersin gülmeler mi dersin kısa çığlıklar mı dersin agulamalarmı dersin ne ararsan var çok yakındır seninde 🥰🥰🥰