Acemiane- disten zahmeti vardir ondandir muhtemelen desteksiz oturmak icin daha zamani var ama emekleme gelisim basamaklarindan degil aramizda 3 gun var bebeklerimizin bizimkisi oturmayi 5,5 aylikken yapti.4,5 aylikken dis eti kabardi 3-5 gune cikar dedi doktor hala cikmadi ama 3 gun atesi cekti biberonu agzina degdiremiyordu agliyordu uyuyamiyordu o donem emekleme de valla hep sakin otururdu benimkisi surda 1 hafta bir ayak onde bir ayak yere basili oyle gitmeye calisiyor koltuga tutunup kalkmaya calisiyor hic belli olmaz inanki hep oturup duruodu neler yapiodum kendi kendine bisiler yapmaya basladi sonra dis donemini atlatsin oda baslar muhtemelen kim bilir ne acisi vardir onu suan