Tazecikanneeee Kızlar ağlamayan bebeğim sürekli ağlıyor gazı yok karnı tok bezi değiştirdim uyumuyor eskisi gibi değişti birden normal mi 3 aya giricez
Adenimin Tazecikanneeee tam 1 ay önce neredeyse bu postu açtığımı hatırladım çok zor geçecek ama ne yaparsan yap ağlıyor canım susmuyor herşeyi denedik 4bucuk aylık olduk sayılır bu 4. ay rahatlama dönemi oldu benim için darısı başına
Mcnnm7 Banyo yaptırın rahatlıyorlar benim de bebeğim bir aylık veya ben kucağıma alıyorum sakinleşmesi için piş piş yapıyorum kucağım da salıyorum susuyor canım
Tazecikanneeee Adenimin ayy amin canım inşallah çok zor geçmez en sakin bebek şuan ağlıyor ne yaptıysam olmuyor 😣