Mcnnm7 benm kızımda suan 1 bucuk aylık. 5 günlükken sarılığı 16,7 ydi ve 1 gece fototerapi aldık. 2 saatte bir emzirdim. Emzirdikten sonra 60 cc mama verdm. Doktor bu sekilde söyledi. Bazen 60 hepsini bitiremiyordu 40 felan içiyordu. Hastaneden 11 e düşünce cıktık. 1 aylık kontrolde kilosu felan güzel toparlamıstı doktor geçmiştir dedi kan testi bile istemedi. Mamayı kestik tamamen anne sütüne devam ettik. Tabi benm içim rahat etmedi 1 haftaa sonra gidip kan testi yaptırdım 8 e düşmüş ve bundan snra kan testine ihtiyaç yok tehlike arz etmez artk dedi. 2 saatte bir emzirin peşine mama verin. Dopru yapıyorsunuz. Eğer sütüm az derseniz bestlak damla var onu kullan ve bulgur pilavı, dereotu, bol yeşillikli salata, kısır bunlar cok güzel süt yapıor tabi bolca su tüket. Hiç korkma beslenmesi iyi olursa düzelicek. Bu evrede sende emzirmeyi bırakmamalısın sabırlı olmalısın. Doktor zaten sana mamayı kes diye söyler zamanı gelince. Hatta ben sütüm yok sanıyordm meğer bendende baya içiyorms üzerine bide günde 8 öğün mama verdim emzirmeyle birlikte doktor mama cok yemiş dedi. Mamayı kesiyoruz artık dedi.