Kızım 15 aylık ve ayına göre dil gelişimi önde. Tabi sadece kelime kelime konuşuyor, henüz ikili cümle yok.
Arkadaşlarım görünce “aaa şuna bak konuşmaya mı başladı” diyor. Annemse “hadi konuş artık, ne zaman konuşacaksın” diyor 😃
Bana kalırsa bu çocuk gayet konuşuyor ama yani bir bebeğe konuşmaya başladı demek için ikili cümlelere mi başlamış olması gerekiyor? Sizin bebekler ne zaman konuşmaya başladı?