burcuasel23 4 ay 10 günlük kızım var rota asisi attirmadik ama korkuyorum ya yakalanirsa diye şimdi yaptırmak istiyorum ama geç mi kaldık
Aaylinnnn burcuasel23 bugün 4 aylık ilk dozunu yaptık 4 hafta sonrada 2 doz 6 ay olana kadar 2.doz bitmesi lazım dedi doktorumuz