2 ay 5 günlük kızımda hala sarılık var değer 8 cok canım sıkılıyor neden geçmiyor artık antibiyotik kullanıyoruz idrar yolu enfeksiyonu kanda enfeksiyon varmış 1 hafta oldu başlayalı yine geçmedi rengi cok yoruldum pazar mevlütümüz var keşke geçse her gelen bu cocuk sarı dicek diye daraldı geliyor yarın yine kontrolümüz var doktora dicem yatırma şansınız varsa yatırın diye küveze ışığa falan yatırınca geçiyormuşya en son onu istiyorum artık çok yıprattı bu sarılık beni