Aycablcn Ben şahsen buna inanmıyorum çünkü ev olmadığını komutanlık biliyor. Bize de balya ilçesinde köyde oturma emri verildi baktılar olmuyor sonuçta mesai saatinde eşler iş yerinde oluyor bizde merkeze yerleştik hemen. İlk öyle söyleniyor ama sonradan bişey diyemiyorlar. Bunu iyice bı araştırıp soruştursun eşin